Apa Yang Saya Suka?

          Saya suka pergi bercuti bersama keluarga, kerana saya dapat meluangkan banyak  masa bersama-sama dengan keluarga. Bukan itu saja, saya juga dapat berehat dengan masa yang lebih lama.
Image result for melaka hotel water park
          Jika kami bercuti selama 4 atau 5 hari, kami akan menginap di hotel. Saya juga suka pergi ke hotel, kerana saya boleh main air di Water Park, contohnya di Melaka. Water Park di Melaka sangat besar, dan ia sangat menyeronokkan.

   

Related image          Saya juga pernah pergi bercuti di Sarawak. Benda yang paling menyeronokkan di sana ialah Crocodile Farm. Di sana mereka ada pertunjukan 

buaya melompat dari dalam air menangkap daging haiwan yang tergantung. Bukan buaya saja yang ada, tetapi juga ada monyet, babi hutan, ular sawa dan lain-lain.

Comments

Popular posts from this blog

Permainan Tradisional "cepe"

One Day - MatisYahu

Subjek Kegemaran